Doprava od 49 EUR Packetou ZADARMO! Pri registrácii aj vernostné zľavy!

Obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

 

www.clovecinahra.sk

OBSAH všeobecných obchodných podmienok (ďalej len „VOP“ alebo „obchodné podmienky“):

Čl. I                 ÚVODNÉ USTANOVENIA

Čl. II                INFORMÁCIE O TOVARE A CENÁCH

Čl. III               OBJEDNÁVKA A UZAVRETIE KÚPNEJ ZMLUVY

Čl. IV              ZÁKAZNÍCKY ÚČET

Čl. V                PLATOBNÉ PODMIENKY A DODANIE TOVARU

Čl. VI              NADOBUDNUTIE VLASTNÍCTVA A PRECHOD NEBEZPEČENSTVA ŠKODY NA   TOVARE

Čl. VII             ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Čl. VIII             REKLAMAČNÝ PORIADOK

Čl. IX              OSOBITNÉ USTANOVENIA PRI PREDAJI TOVARU KUPUJÚCEMU - PODNIKATEĽOVI

Čl. X                OSOBNÉ ÚDAJE

Čl. XI              ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

Čl. XII             ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Príloha č. 1    FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY PRE KUPUJÚCICH – SPOTREBITEĽOV

Príloha č. 2    REKLAMAČNÝ FORMULÁR


ČLÁNOK I.

ÚVODNÉ USTANOVENIA

  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti prevádzkovateľa internetového obchodu čLOVEčina s.r.o., so sídlom Plzeňská 36/B 040 01 Košice - mestská časť Západ, Slovenská republika, IČO: 54028868, IČ DPH: SK2121554457, spoločnosť zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu Košice, vložka č. 52297/V (ďalej aj ako “predávajúci” alebo „obchodník“) a kupujúceho, ktorí uzatvárajú kúpnu zmluvu prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke dostupnej na internetovej adrese www.clovecinahra.sk (ďalej len „internetový obchod").
  2. KUPUJÚCIM sa rozumie kupujúci – spotrebiteľ alebo kupujúci – podnikateľ. Kupujúci -spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Kupujúcim – podnikateľom sa rozumie osoba, ktorá je (i) ako podnikateľ zapísaná v obchodnom registri; (ii) osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia; (iii) osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov, (iv) osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu. 
  3. OBCHODNÍKOM je osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, a to aj prostredníctvom inej osoby, ktorá koná v jej mene alebo na jej účet.
  4. Tovarom sa rozumie fyzický predmet kúpy ponúkaný na predaj prostredníctvom elektronického obchodu www.clovecinahra.sk.
  5. Službou sa rozumejú úkony spojené s predajom a dopravou tovaru objednaného prostredníctvom elektronického obchodu kupujúcemu.
  6. Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Odlišné dojednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok.
  7. Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.
  8. Kontaktné údaje predávajúceho:

            Mobilný telefón: 0907617851

Email: info@clovecinahra.sk 

IBAN: SK 37 1100 0000 0026 2715 0263

SWIFT: TATRSKBX

Korešpondenčná adresa:          Plzeňská 36/B 040 01

 Košice - mestská časť Západ, Slovenská republika

 

 

ORGÁN DOZORU VYKONÁVAJÚCI DOHĽAD:

Inšpektorát SOI pre Košický kraj

Vrátna 3, P. O. BOX A-35, 040 65 Košice 1

Odbor výkonu dozoru

Email: podnety@soi.sk

      Tel. č. 055/729 07 05, 055/622 76 55

 

ČLÁNOK II.

INFORMÁCIE O TOVARE A CENÁCH

  1. Informácie o tovare, vrátane cien jednotlivého tovaru a jeho hlavných vlastností sú uvedené pri každom tovare zvlášť v katalógu internetového obchodu. 
  2. V internetovom obchode sú zverejnené informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru. 
  3. Prípadné zľavy z kúpnej ceny tovaru nemožno navzájom kombinovať, ak sa nedohodne predávajúci s kupujúcim inak.

 

ČLÁNOK III.

OBJEDNÁVKA A UZAVRETIE KÚPNEJ ZMLUVY

  1. Kupujúci realizuje objednávku tovaru týmto spôsobom:
    • prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, po predchádzajúcej registrácii v internetovom obchode,
    • alebo vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.
  2. Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru, spôsob platby a spôsob doručenia.
  3. Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Následne kupujúci odošle vyplnenú objednávku predávajúcemu kliknutím na tlačidlo „Odoslať objednávku s povinnosťou platby."  Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci záväzne potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami, a že s nimi súhlasí.
  4. Po obdržaní objednávky, predávajúci zašle kupujúcemu potvrdenie o prijatí objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Prílohou potvrdenia sú aktuálne obchodné podmienky predávajúceho. Kúpna zmluva je uzatvorená až po prijatí objednávky predávajúcim.
  5. V prípade, že niektorej z požiadaviek uvedených v objednávke predávajúci nemôže vyhovieť, zašle kupujúcemu o tomto informáciu na jeho emailovú adresu spolu s náhradnou ponukou. Náhradná ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom to prípade uzatvorená až potvrdením kupujúceho o prijatí tejto ponuky predávajúcemu na jeho emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach.
  6. Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, len kým mu nie je doručené oznámenie o prijatí objednávky predávajúcim. Kupujúci môže zrušiť objednávku telefonicky alebo zaslaním e-mailu predávajúcemu.
  7. V prípade, že došlo k zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho pri uvedení ceny tovaru v internetovom obchode, alebo v priebehu objednávania, nie je predávajúci povinný dodať kupujúcemu tovar za túto úplne zjavne chybnú cenu ani v prípade, že kupujúcemu bolo zaslané automatické potvrdenie o obdržaní objednávky podľa týchto obchodných podmienok. Predávajúci informuje kupujúceho o chybe bez zbytočného odkladu a zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu zmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením o prijatí kupujúcim na emailovú adresu predávajúceho.

ČLÁNOK IV.

ZÁKAZNÍCKY ÚČET

  1. Na základe registrácie kupujúceho vykonanej v internetovom obchode môže kupujúci pristupovať do svojho zákazníckeho účtu. Zo svojho zákazníckeho účtu môže kupujúci vykonávať objednávanie tovaru.
  2. Pri registrácii do zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri akejkoľvek zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené kupujúcim v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne.
  3. Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť, ohľadne informácií potrebných na prístup do jeho zákazníckeho účtu. Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné zneužitie zákazníckeho účtu tretími osobami.
  4. Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie zákazníckeho účtu tretím osobám.
  5. Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď kupujúci svoj užívateľský účet dlhšie nevyužíva, či v prípade, keď kupujúci poruší svoje povinnosti vyplývajúce z kúpnej zmluvy alebo týchto obchodných podmienok.
  6. Kupujúci berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardwérového a softwérového vybavenia predávajúceho, prípadne nutnú údržbu hardwérového a softwérového vybavenia tretích osôb.

 

 

ČLÁNOK V.

PLATOBNÉ PODMIENKY A DODANIE TOVARU

  1. Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci uhradiť nasledovnými spôsobmi: 
    • bezhotovostne prevodom na bankový účet predávajúceho:
    • IBAN: SK5383300000002002037041, vedený vo Fio Banke, a.s., pobočka zahraničnej banky
    • online platobnou kartou
    • v sezónnych obdobiach určených predávajúcim aj platba dobierkou
    • v hotovosti pri prevzatí tovaru u predávajúceho
  2. Celkovou kúpnou cenou sa rozumie celková cena za objednaný tovar vrátane nákladov spojených s balením a dodaním tovaru v dohodnutej výške. 
  3. V prípade platby v hotovosti je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru.
  4. Pri platbe vopred prostredníctvom bankového prevodu kupujúci poukáže celkovú cenu objednávky vrátane nákladov na prepravu (poštovného a balného) na bankový účet obchodníka uvedený v e-maily potvrdzujúcom prijatie objednávky alebo v týchto VOP. V tomto prípade obchodník začne spracúvať objednávku až po pripísaní platby na jeho bankový účet. Obchodník si vyhradzuje právo objednávku automaticky stornovať (zrušiť), ak nie je celková cena objednávky vrátane nákladov na prepravu (poštovného) pripísaná na účet obchodníka do 7 dní odo dňa obdržania emailu potvrdzujúceho prijatie objednávky.
  5. V prípade platby prostredníctvom platobnej brány postupuje kupujúci podľa pokynov príslušného poskytovateľa elektronických platieb.
  6. Predávajúci nepožaduje od kupujúceho vopred žiadnu zálohu či inú obdobnú platbu. Úhrada kúpnej ceny pred odoslaním tovaru nie je zálohou.
  7. Tovar je kupujúcemu doručený:
  • na adresu určenú kupujúcim v objednávke,
  • prostredníctvom výdajne zásielok na adresu výdajne, ktorú kupujúci určil,
  • osobným odberom v prevádzke predávajúceho.
  1. Voľba spôsobu dodania tovaru sa vykonáva počas objednávania tovaru kupujúcim.
  2. Náklady na dodanie tovaru v závislosti na spôsobe odoslania a prevzatia tovaru sú uvedené v objednávke kupujúceho a v potvrdení objednávky predávajúcim. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe osobitnej požiadavky kupujúceho, nesie kupujúci riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.
  3. Predávajúci upozorňuje kupujúceho, že v prípade, ak si kupujúci zvolil spôsob doručenia „na dobierku“ a predávajúcemu sa vráti dobierka ako neprevzatá, predávajúci má nárok účtovať si u kupujúceho poplatok spojený s neúspešným doručením objednávky v sume 10,- €/objednávka. Predávajúci si zároveň vyhradzuje opakovanú objednávku kupujúceho s doručením na dobierku odmietnuť, pričom kupujúcemu bude potvrdená len objednávka s platbou vopred.
  4. Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní. V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.
  5. Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek závad toto bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom otvorení zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať.
  6. Predávajúci vystaví kupujúcemu daňový doklad – faktúru a zašle ho elektronicky kupujúcemu na ním uvedenú emailovú adresu. 
  7. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru zaplatením celkovej kúpnej ceny za tovar, vrátane nákladov na dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodnú skazu, poškodenie či stratu tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.

ČLÁNOK VI.

NADOBUDNUTIE VLASTNÍCTVA A PRECHOD NEBEZPEČENSTVA ŠKODY NA TOVARE

 

  1. Tovar zostáva majetkom obchodníka až do úplného zaplatenia kúpnej ceny kupujúcim. Za dodanie tovaru sa považuje okamih, keď tovar prevezme kupujúci alebo ním určená osoba, alebo keď ju obchodník odovzdá prepravcovi, ktorého poveril kupujúci mimo možností prepravy, ktoré ponúkol kupujúcemu predávajúci.
  2. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho v momente, dodania alebo v momente, keď mu obchodník umožní nakladať s tovarom a kupujúci tovar neprevezme.
  3. Zodpovednosť za náhodnú skazu, poškodenie či stratu tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.

ČLANOK VII.

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

 

  1. OBCHODNÍK je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností obchodníka vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo vyžadovať, nie je schopný dodať zákazníkovi tovar v lehote určenej týmito VOP. Obchodník je povinný o tejto skutočnosti ihneď informovať kupujúceho a vrátiť mu už zaplatenú kúpnu cenu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve v lehote do 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s obchodníkom na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým kupujúcemu nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky. Obchodník je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy aj v prípade, ak kupujúci neprevzal tovar do 5 pracovných dní odo dňa, keď bol kupujúci povinný tento tovar prevziať.

 

  1. Obchodník si vyhradzuje právo zrušiť objednávku, alebo jej časť v prípade, že nie je možné z technických príčin tovar dodať v požadovanej lehote, alebo sa zmenila cena zo strany dodávateľa (výrobcu) tovaru. Ak kupujúci zaplatil preddavok, bude mu tento uhradený v lehote 14 pracovných dní.

  2. KUPUJÚCI má právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu za podmienok upravených zákonom o ochrane spotrebiteľa, a to do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

  3. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom, ako je obvyklé pri klasickom „kamennom“ obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a následne vrátiť obchodníkovi.. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim v okamihu, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru.

  4. Kupujúci môže u obchodníka uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy v listinnej podobe (prostredníctvom vlastného formulára) alebo prostredníctvom formuláru na odstúpenie od zmluvy zaslaného na adresu: Plzeňská 36/B 040 01, Košice - mestská časť Západ, Slovenská republika alebo na emailovú adresu info@clovecinahra.sk. Formulár na odstúpenie od zmluvy je Prílohou č. 1 k týmto VOP a je tiež dostupný na clovecinahra.sk.

  5. Kupujúci je s odstúpením od kúpnej zmluvy povinný doručiť obchodníkovi tovar spolu s príslušenstvom na adresu: Plzeňská 36/B 040 01, Košice - mestská časť Západ, Slovenská republika, pričom formulár na odstúpenie od zmluvy doručuje obchodníkovi na info@clovecinahra.sk. Obchodník je povinný bezodkladne po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy poskytnúť spotrebiteľovi potvrdenie o jeho doručení na trvanlivom médiu, ak spotrebiteľ odstúpil od zmluvy použitím osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od zmluvy, ktoré sú dostupné v online rozhraní obchodníka.

  6. Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak kupujúci zašle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy predtým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy. Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy len vo vzťahu ku konkrétnemu produktu alebo produktom, ak obchodník na základe zmluvy dodal alebo poskytol viacero produktov. Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša kupujúci.

  7. Obchodník je povinný do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti so zmluvou. Obchodník je povinný vrátiť spotrebiteľovi všetky platby v rozsahu zodpovedajúcom odstúpeniu od zmluvy, ak spotrebiteľ neodstúpil od celej zmluvy. Obchodník nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob dodania, ako je najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na dodanie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný obchodníkom.

  8. Obchodník je povinný kupujúcemu vrátiť platbu rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe, ak sa kupujúci nedohodne s obchodníkom na inom spôsobe platby. Obchodník nie je povinný kupujúcemu vrátiť všetky platby podľa týchto VOP predtým, ako mu je tovar od kupujúceho doručený alebo kým doručenie kupujúci nepreukáže. Platba za zakúpený tovar bude obchodníkom uhradená až po doručení vráteného tovaru naspäť obchodníkovi.

  9. V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy (pre prípad kedy zákon odstúpenie umožňuje) a doručí obchodníkovi tovar, ktorý je použitý alebo poškodený, prípadne je hodnota tovaru znížená v dôsledku takého zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, má obchodník voči kupujúcemu nárok na náhradu škody vo výške hodnoty opravy tovaru a uvedenia tovaru do pôvodného stavu. 
  10. Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať naspäť alebo odovzdať obchodníkovi tovar spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie.

  11. Kupujúci znáša priame náklady na vrátenie tovaru po odstúpení od zmluvy, a ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty. Obchodník nie je povinný pri odstúpení od zmluvy, vrátiť spotrebiteľovi platby pred tým, ako mu je tovar doručený, alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť obchodníkovi, ibaže obchodník navrhne, že tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby.

  12. Kupujúci nemá právo odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je 
  • predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
  • predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
  • predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
  • predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
  • predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré obchodník nemôže ovplyvniť,
  • vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal obchodníka; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy obchodníka u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal,
  • predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo  softvéru v ochrannom obale, ktorý bol po dodaní porušený
  • predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom poskytnutie ubytovacích služieb na iný účel ako na účel bývania, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa obchodník zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,
  • tovar zakúpený vo verejnej dražbe
  • dodanie digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak
  1. dodávanie digitálneho obsahu začalo a
  2. spotrebiteľ udelil výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy začatím dodávania digitálneho obsahu, a obchodník poskytol spotrebiteľovi potvrdenie podľa § 17 ods. 12 písm. b) alebo ods. 13 písm. b), ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu.

 

 

ČLÁNOK VIII.

REKLAMAČNÝ PORIADOK

 

  1. Obchodník zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim, pričom kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u obchodníka, a to najneskôr do dvoch mesiacov od zistenia vady. Súčasne musí kupujúci vadu podľa predchádzajúcej vety vytknúť najneskôr do uplynutia doby, počas ktorej predávajúci zodpovedá za vady. Ak kupujúci vadu v uvedenej dobe nevytkne, práva zo zodpovednosti za vady mu zaniknú.
  2. Kupujúci má právo uplatniť si u obchodníka záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo obchodník, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u obchodníka.
  3. Obchodník zodpovedá za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe (záruka). Záručná doba je 24 mesiacov a táto začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim.
  4. Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Ak dôjde k výmene tovaru, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového tovaru.
  5. Práva zo zodpovednosti za vady tovaru, pre ktoré platí záručná doba zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe. Za vadu nie je možné považovať zmenu tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebovania, mechanického poškodenia (vrátane náhodného poškodenia), či nesprávneho používania alebo nesprávneho zásahu.
  6. Ak obchodník pri kúpe tovaru ponúka kupujúcemu k predanému tovaru bezplatne ďalší tovar zdarma (darček), je na kupujúcom, či ponúkaný tovar (darček) prijme. Tovar zdarma (darček) však nie je predaným tovarom, preto obchodník nezodpovedá za jeho prípadné vady a na tento tovar sa záruka nevzťahuje.

    Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamácie)
    .

  7. Reklamácie vybavuje obchodník písomne alebo elektronicky. Ak tovar vykazuje vady, kupujúci má právo uplatniť reklamáciu u obchodníka tak, že doručí tovar na adresu Plzeňská 36/B 040 01, Košice - mestská časť Západ, Slovenská republika, a vyplní formulár na uplatnenie reklamácie, pričom ho doručí elektronicky obchodníkovi na emailovú adresu: info@clovecinahra.sk. Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný preukázať, že tovar bol zakúpený u obchodníka a je v záručnej dobe (napr. dokladom o zaplatení). Kupujúci je povinný presne označiť druh a rozsah vád tovaru. Reklamačné konanie tovaru, ktorý sa dá objektívne doručiť obchodníkovi, sa začína dňom keď sú splnené nasledujúce podmienky:

    a) doručenie vyplneného formulára na uplatnenie reklamácie a
    b) doručenie reklamovaného tovaru vrátane príslušenstva.

  8. Reklamačný formulár je Prílohou č. 2 k týmto VOP a je tiež dostupný na www.clovecinahra.sk. Začiatok reklamačného konania sa označuje ako deň uplatnenia reklamácie. Reklamovaný tovar je nutné doručiť na adresu Plzeňská 36/B 040 01, Košice - mestská časť Západ, Slovenská republika ak obchodník neurčí inak (napr. dopraviť tovar priamo určenej osobe). V prípade akýchkoľvek nejasností sa môže kupujúci obrátiť na obchodníka na tel. č. +421 907617851, prípadne na e-mail: info@clovecinahra.sk.
  9. Obchodník alebo určená osoba vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme zvolenej obchodníkom, napr. vo forme e-mailu alebo v písomnej podobe, v ktorej je povinný presne označiť chyby tovaru a poučiť spotrebiteľa o jeho právach, ktoré mu vyplývajú z § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, obchodník je povinný doručiť potvrdenie o uplatnení reklamácie kupujúcemu ihneď. V prípade, ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. V potvrdení o uplatnení reklamácie predávajúci uvedie lehotu, v ktorej vadu odstráni.
  10. Podľa rozhodnutia kupujúceho, ktoré zo svojich práv v zmysle ust. § 622 a ust. § 623 Občianskeho zákonníka uplatňuje, je obchodník povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní od začiatku reklamačného konania, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru najneskôr do 30 dní odo dňa začatia reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie obchodník alebo určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. O ukončení reklamačného konania a výsledku reklamácie informuje obchodník kupujúceho formou e-mailu alebo inou dohodnutou formou medzi obidvoma zmluvnými stranami a zároveň bude kupujúcemu spolu s tovarom doručený reklamačný protokol. 
  11. Ak obchodník odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi kupujúcemu. Ak kupujúci znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť obchodníka za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a obchodník nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu; na opakované vytknutie vady sa § 621 ods. 3 OZ nevzťahuje. Na náklady spotrebiteľa spojené so znaleckým posudkom a odborným stanoviskom sa vzťahuje § 509 ods. 2 OZ.
  12. Reklamačné konanie nie je možné začať v prípadoch, ak kupujúci nepreukáže, že tovar zakúpil od obchodníka, t.j. nepredloží kópiu dokladu o kúpe tovaru, resp. záručný list (ak bol vydaný) alebo inak nepreukáže, že tovar zakúpil od obchodníka.
  13. Obchodník môže vždy namiesto odstránenia chyby vymeniť chybnú vec za bezchybnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
  14. Nárok na bezplatnú záručnú opravu zaniká:
  15. a) ak kupujúci nepreukáže, že chybný tovar zakúpil od obchodníka
  16. b) neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru
  17. c) uplynutím záručnej doby tovaru
  18. d) mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim
  19. e) neodborným zaobchádzaním alebo zanedbaním starostlivosti o tovar
  20. f) poškodením tovaru náhodnou skazou alebo náhodným zhoršením
  21. g) neodborným zásahom, poškodením pri doprave, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci.
  22. Obchodník je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
  23. a) odovzdaním opraveného tovaru
  24. b) vrátením kúpnej ceny tovaru
  25. c) výmenou tovaru
  26. d) vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru
  27. e) písomnou výzvou na prevzatie obchodníkom určeného plnenia
  28. f) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

 

  1. Obchodník je povinný o spôsobe vybavenia reklamácie a o vybavení reklamácie kupujúcemu vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

 

Spôsob vybavenia reklamácie

  1. Ak ide o odstrániteľnú chybu tovaru bude reklamácia vybavená v závislosti od rozhodnutia kupujúceho jedným z nasledujúcich spôsobov:
  2. a) opravou veci, alebo
  3. b) výmenou chybného tovaru.

 

Kupujúci si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil predávajúcemu neprimerané
náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mala vec bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil
kupujúcemu značné ťažkosti.

 

Predávajúci môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti.

 

Predávajúci opraví alebo vymení vec v primeranej lehote po tom, čo kupujúci vytkol vadu, bezplatne, na vlastné náklady a bez spôsobenia závažných ťažkostí kupujúcemu s ohľadom na povahu veci a účel, na ktorý kupujúci vec požadoval.

 

Predávajúci dodá opravenú vec alebo náhradnú vec kupujúcemu na vlastné náklady rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým mu kupujúci dodal vadnú vec, ak sa strany nedohodnú inak. Ak kupujúci neprevezme vec v lehote šiestich mesiacov odo dňa, kedy ju mal prevziať, môže predávajúci vec predať. Ak ide o vec väčšej hodnoty, predávajúci kupujúceho o zamýšľanom predaji vopred upovedomí a poskytne mu primeranú dodatočnú lehotu na prevzatie veci. Predávajúci bezodkladne po predaji vyplatí kupujúcemu výťažok z predaja veci po odpočítaní nákladov, ktoré účelne vynaložil na jej úschovu a predaj, ak kupujúci uplatní právo na podiel z výťažku v primeranej lehote uvedenej predávajúcim v oznámení o zamýšľanom predaji veci. Predávajúci môže vec na vlastné náklady zničiť, ak sa ju nepodarilo predať alebo ak predpokladaný výťažok z predaja nebude postačovať ani na úhradu nákladov, ktoré predávajúci účelne vynaložil na úschovu veci, a nákladov, ktoré by predávajúci musel nevyhnutne vynaložiť na jej predaj.

 

  1. Zľava z kúpnej ceny a odstúpenie od zmluvy

Kupujúci má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty, ak a) predávajúci vec neopravil ani nevymenil, b) predávajúci vec neopravil ani nevymenil v súlade s § 623 ods. 4 a 6, c) predávajúci odmietol odstrániť vadu podľa § 623 ods. 2, d) vec má rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene veci ,e) vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy, alebo f) predávajúci vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre kupujúceho.

 

Pri posudzovaní práva kupujúceho na zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy sa zohľadnia všetky okolnosti, najmä druh a hodnota veci, povaha a závažnosť vady a možnosť od kupujúceho objektívne žiadať, aby dôveroval v schopnosť predávajúceho odstrániť vadu. Zľava z kúpnej ceny musí byť primeraná rozdielu hodnoty predanej veci a hodnoty, ktorú by vec mala, ak by bola bez vád.

 

  1. Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak sa kupujúci spolupodieľal na vzniku vady alebo ak je vada zanedbateľná. Kupujúci po odstúpení od zmluvy alebo jej časti vráti vec predávajúcemu na náklady predávajúceho. Predávajúci zabezpečí odstránenie veci, ktorá bola nainštalovaná v súlade s jej povahou a účelom pred tým, ako sa vada prejavila. Ak predávajúci vec v primeranej lehote neodstráni, môže kupujúci zabezpečiť odstránenie a doručenie veci predávajúcemu na náklady a nebezpečenstvo predávajúceho.

 

Predávajúci po odstúpení od zmluvy vráti kupujúcemu kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia veci predávajúcemu alebo po preukázaní, že kupujúci zaslal vec predávajúcemu, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr. Predávajúci vráti kúpnu cenu kupujúcemu alebo mu vyplatí zľavu z kúpnej ceny rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri zaplatení kúpnej ceny, ak kupujúci výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady.

 

  1. Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len na chyby uvedené pri reklamácii. Ak sa zmluva týka kúpy viacerých vecí, kupujúci môže od nej odstúpiť len vo vzťahu k vadnej veci. Vo vzťahu k ostatným veciam môže odstúpiť od zmluvy, len ak nemožno dôvodne očakávať, že bude mať záujem ponechať si ostatné veci bez vadnej veci.

 

  1. Ak obchodník ukončí reklamačné konanie ako odôvodnené zamietnutie reklamácie, pričom kupujúci s rozhodnutím nesúhlasí, môže si kupujúci uplatniť svoje právo na odstránenie chyby tovaru prostredníctvom súdu.

 

ČLÁNOK IX.

OSOBITNÉ USTANOVENIA PRE PREDAJI TOVARU KUPUJÚCEMU – PODNIKATEĽOVI

  1. Nákup uskutočnený podnikateľským subjektom sa riadi zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodným zákonníkom v platnom znení.
  2. Na kúpnu zmluvu uzatvorenú s kupujúcim - podnikateľom sa nevzťahujú ustanovenia týchto VOP v čl. VII Odstúpenie od zmluvy a v čl. VIII Reklamačný poriadok. Kupujúcemu sa právo na odstúpenie od zmluvy nepriznáva a nepriznáva sa mu ani záručná doba na predaný tovar. 

 

ČLÁNOK X.

OSOBNÉ ÚDAJE

  1. Kupujúci vyjadruje uzatvorením kúpnej zmluvy svoj súhlas so spracovaním a zhromažďovaním svojich osobných údajov v databáze predávajúceho pre naplnenie účelu kúpnej zmluvy. Týmto účelom sa rozumie vybavovanie objednávok zadaných predávajúcemu v rámci internetového obchodu, pričom spracovanie osobných údajov je nevyhnutné, aby predávajúci mohol plniť svoje zmluvné povinnosti vyplývajúce z kúpnej zmluvy.
  2. Predávajúci ručí za dôverné zaobchádzanie so všetkými uloženými osobnými údajmi zaregistrovaných osôb, ktoré kupujúci oznámi v rámci registrácie. Osobné údaje je možné na základe žiadosti kupujúceho odstrániť z databázy. Spracovanie osobných údajov kupujúceho sa vykonáva prísne v súlade so zákonnými požiadavkami.
  3. Obchodník prijal primerané opatrenia k spracúvaniu osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov). Kupujúci potvrdzuje, že bol oboznámený so spracúvaním jeho osobných údajov v zmysle pravidiel, ktoré nájdete na nasledujúcom odkaze:https://www.clovecinahra.sk/podmienky-ochrany-osobnych-udajov/

 

ČLÁNOK XI.

ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

  1. V prípade, ak kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sťažnosť alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má právo obrátiť sa na predávajúceho s písomnou žiadosťou o nápravu prostredníctvom pošty alebo kontaktného e-mailu: info@clovecinahra.sk.  
  2. Ak predávajúci na žiadosť kupujúceho podľa ods. 1. tohto článku odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie do tridsiatich (30) kalendárnych dní odo dňa jej odoslania užívateľom, má užívateľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 
  3. Subjektmi alternatívneho riešenia sporov sú orgány a oprávnené právnické osoby v zmysle § 3 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, a to napr. Slovenská obchodná inšpekcia, pričom kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov, na ktorý sa obráti. Kupujúci – spotrebiteľ pri podaní návrhu postupuje podľa § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Alternatívnym riešením sporov možno urovnať spor medzi kupujúcim - spotrebiteľom a obchodníkom vyplývajúci zo spotrebiteľskej zmluvy. Hodnota sporu, ktorý sa urovnáva alternatívnym riešením sporov, musí presahovať sumu 20,- €. Subjekty oprávnené na alternatívneho riešenie sporov vedené na webovej stránke Ministerstva hospodárstva sú dostupné aj na nasledujúcom linku:

https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1

  1. Kupujúci - spotrebitelia sú oprávnení aplikovať platformu riešenia sporov online na riešenie svojich sporov v jazyku, ktorý si zvolia. Kupujúci – spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

ČLÁNOK XII.

ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky  nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom ich zverejnenia na webovom sídle clovecinahra.sk.
  2. Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek aktualizovať, zmeniť alebo doplniť tieto Všeobecné obchodné podmienky, pričom k takejto aktualizácii, zmene alebo doplneniu Všeobecných podmienok sa nevyžaduje predchádzajúci ani následný súhlas užívateľa.
  3. Tieto VOP platia na zmluvný vzťah medzi kupujúcim a obchodníkom v znení, ktoré obchodník zašle kupujúcemu v elektronickom formáte .pdfspolu s potvrdením objednávky a s ktorým sa kupujúci mal možnosť oboznámiť pred odoslaním objednávky, čo potvrdil zaškrtnutím príslušného políčka pred odoslaním objednávky.
  4. Obchodník si vyhradzuje právo na zmenu týchto VOP. Povinnosť oznámenia zmeny VOP je splnená umiestnením na internetovej stránke obchodníka, pričom zmenené VOP sa neuplatnia na právne vzťahy medzi obchodníkom a kupujúcim, ktoré vznikli pred zverejnením upraveného znenia VOP na internetovej stránke obchodníka.
  5. Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozloženie stránky, fotiek, filmov, grafik, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, patrí predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho.
  6. Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užiť programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwérové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením alebo účelom.
  7. Vzťahy neupravené týmito VOP sa spravujú príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka (v texte aj ako „OZ“), zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z. v znení neskorších predpisov a zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.
  8. Pre tieto VOP je rozhodné právo Slovenskej republiky s vylúčením aplikácie kolíznych noriem. Pre tieto VOP je vylúčená aplikácia ustanovení Dohovoru OSN o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru z roku 1980 a akéhokoľvek nasledujúceho dokumentu. Spory vzniknuté na základe alebo v súvislosti týmito VOP majú právomoc rozhodovať súdy Slovenskej republiky.
  9. Prílohou obchodných podmienok je vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy a reklamačný formulár.

  

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 18.10.2024

 

 

 

 

 

 




 

Príloha č. 1 k Všeobecným obchodným podmienkam e-shopu: www.clovecinahra.sk

 

FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY PRE KUPUJÚCICH – SPOTREBITEĽOV

 

Adresát/Obchodník:    čLOVEčina s.r.o.

                        so sídlom Plzeňská 36/B,

                        040 01 Košice – mestská časť Západ

                        IČO: 54 028 868

 

Oznamujem, že touto cestou odstupujem v súlade so zákonom č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa od kúpnej zmluvy uzavretej s obchodníkom

 

  1. ÚDAJE O SPOTREBITEĽOVI

Meno a priezvisko: ............................................................
Adresa: ............................................................
Telefón: ............................................................
E - mail: ............................................................

  1. ÚDAJE O TOVARE
    Identifikácia tovaru: ............................................................
    Číslo objednávky: ............................................................
    Číslo faktúry: ............................................................
    Dátum objednania tovaru: ............................................................
    Dátum prevzatia tovaru: ............................................................

    3. SPÔSOB VRÁTENIA KÚPNEJ CENY
    Číslo účtu: ............................................................
    Adresa pre zaslanie poštovej poukážky: ............................................................

 

 



Miesto a dátum: ............................................................

Podpis spotrebiteľa:

 

............................................................

 

 

 

Príloha č. 2 k Všeobecným obchodným podmienkam e-shopu: www.clovecinahra.sk

 

REKLAMAČNÝ FORMULÁR 

 

Adresát/Obchodník:    čLOVEčina s.r.o.

                        so sídlom Plzeňská 36/B,

                        040 01 Košice – mestská časť Západ

                        IČO: 54 028 868

 

  1. ÚDAJE O KUPUJÚCOM

    Meno a priezvisko: ............................................................
    Adresa: ............................................................
    Telefón: ............................................................
    E - mail: ............................................................


Ako kupujúci som s obchodníkom uzavrel kúpnu zmluvu na nižšie špecifikovaný tovar, ktorý touto cestou v spoločnosti čLOVEčina s.r.o., so sídlom Plzeňská 36/B, 040 01 Košice – mestská časť Západ, IČO: 54 028 868 reklamujem s uvedeným popisom vád: 

 

  1. ÚDAJE O REKLAMOVANOM TOVARE

    Identifikácia tovaru: ............................................................
    Číslo objednávky: ............................................................
    Číslo faktúry: ............................................................
    Dátum objednania tovaru: ............................................................
    Dátum prevzatia tovaru: ............................................................

Popis a rozsah vady tovaru, predmet reklamácie:
....................................................................................................................................................................................


  1. AKO KUPUJÚCI POŽADUJEM, ABY BOLA REKLAMÁCIA VYBAVENÁ NASLEDOVNÝM SPÓSOBOM:

 

....................................................................................................................................................................................

 

  1. SPÔSOB VRÁTENIA KÚPNEJ CENY

    Číslo účtu: ............................................................
    Adresa pre zaslanie poštovej poukážky: ............................................................




    5. PRÍLOHY:

 

....................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................

 

Miesto a dátum: ............................................................

Podpis kupujúceho:

 

 

............................................................

 

....................................................................................................................................................................................

Spôsob vybavenia reklamácie: (vyplní obchodník)